نی نی منم شب عید بدنیا اومد

سزارین با پمپ درد عالی بود

۴۰۵/۳/۱۳

تصویر
۵ پاسخ

سلامت باشین هردوتون مبارکه عزیزم 🌼
اگه طبیعی بودی حتما ازت میخاستم برام از تجربه ت بگی تا آروم بشم و بدونم چه جوریه

مبارکه 💕💕
منم پمپ درد گرفتم عالی بود

مبارک باشه.
بی حسی گرفتین؟ سردرد نشدین؟
پمپ درد رو تو سرم میزنن؟

مبارکه عزیزم

ای جانم قدم نی نی قشنگ مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۶ ماهگی
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی
مامان کامیاب مامان کامیاب ۲ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 ۱۵ ماهگی