نمیدونم...فک نکنم...میلش ب همیناس دیگه بده بخوره سرپا بشه
بخاطر مریضیشون حال جویدن ندارن...سوپ بدش...یا آش رشته بدون روغن فقط سبزی عدس رشته نمکو زردچوبه ام بریز
عدسی بپز..اگه تو زودپز قبلا درست کردی و نمیترسی زود میپزه لعاب بیشتری بش میده....ی پیاز رنده یا خلالی تو روغن کم سرخ کن .میتونی ام همینجوری بریزی تو عدس..اندازه ی کاسه ماس خوری عدس بشور بریز تو زودپز.آبم اندازه ی کاسه آبگوشت خوری. ی کوچولو زردچوبه سیاهدونه کم اگه دوس داری..نمک..در زودپزو ببند جوش اومد شعله رو خیلی کم کن. ۱۰ دق میپزه...فقط تو زودپز اصلا شعله زیاد نباشه. پوستای عدس جلوی سوتو میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.