سلام ایا استفراغ عوارض واکسن چهارماهگیش

۲ پاسخ

بله چون رفلاکسش و بدتر کرد
و ۰ون پاراکید اسانس داره باعث میشد بالا بیاره

دختر منم اینجور شد اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان سیدامیرحسین مامان سیدامیرحسین ۱ سالگی