۲ پاسخ

من تو بیمارستان استفاده کردم خوب بود

ن اولش یکم درد داشت
بچه سینه نمیگرفت سینمم پر شیر شده بود و سفت با شیردوش خالی کردم
نوک سینمم اومد بیرون دیگه راحت بچه سینه گرفت

سوال های مرتبط