دم غروب بیرون نرو خوب نیس
قبرستون هم اصلا نرو
با ماشین یا مهمونی فک نکنم مشکلی داشته باشه بسم الله بگو ایت الکرسی بخون
عامو بیخیال همه جا برو الا عزا و قبرستون
من نرفتم تا الان
هرروز سرکار میرفتم هیچ شبا و عصرا هم باشوهرممیرفتیم پیاده روی و دور دور دارم دیونه میشم
با این هوای بهاری و بارندگی موندم تو خونه پوشیدم هربار رفتیم بیرون باد میخوره بچم انگار شبو خوب نمیخابه میگن نبرید بیرون بچه تا ۴۰ خیلی حساسه شایدم واس من اینطوریه
من هر شب میرفتم
من ۲۳اسفند زایمان کردم همه جا عید دیدنی دعوتم کردم رفتم فقط سر مزار مرده ها خوب نیس بری
من مهمونی ها رفتم چون خیلی اصرار داشتن منم دیگ رفتم
من با بچم بیرونم میرم
نه برو اشکالی نداره ادم دیوونه میشه
من ک رفتم خورد ب عید و مهمونی مگ میشد نرفت
من میرفتم ولی نوزادمو نمیبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.