۲ پاسخ

منم چند روزه دارم عزیزم بیشتر استراحت کن و شیاف بذار، اگه شدید نیس و نمیگیره و ول کنه، ترشحات غیر طبیعی و آبریزش نداری طبیعیه، دکتر بهم گفت نگران نباش

برو دکتر اگه از الان دارد داری باید شیاف استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان سلینا مامان سلینا هفته سی‌ودوم بارداری