پوشک شده 850 😞


🤯🤯🤯🤯🤯

۱۰ پاسخ

من توی خونه شورت گره آیی لاستیکی می‌بندم از مجبوری باز بیرون پوشکش میکنم 🥲

هی خواهر باشه
هانیز حدودا دوماه گیرمون نیومد
پول بنزین گشتن و تلفن پرس و جو
و استرسش
همش میگفتیم مبادا دیگه نزنن
ما رو به مرگ گرفتن به تب راضی هستیم

اره منم تازه گرفتم 🥲

دیگه وقتشه بچه ها رو از پوشک بگیریم

ناراحت بودیم که از 317 شد 630
الان شده 850

تنها کارمون شده بریم 5 تا بگیریم بزاریم
5 بسته تموم شد قیمت هر ماه عوض میشه و بی کیفیت تر میشه جنس

جوان ایرانی😥

هعیییی🚶‍♀️

😐😐😐😐

آره متاسفانه

ما ۱/۱۰۰ میخریم مولفیکس

سوال های مرتبط