من توی خونه شورت گره آیی لاستیکی میبندم از مجبوری باز بیرون پوشکش میکنم 🥲
هی خواهر باشه
هانیز حدودا دوماه گیرمون نیومد
پول بنزین گشتن و تلفن پرس و جو
و استرسش
همش میگفتیم مبادا دیگه نزنن
ما رو به مرگ گرفتن به تب راضی هستیم
اره منم تازه گرفتم 🥲
دیگه وقتشه بچه ها رو از پوشک بگیریم
ناراحت بودیم که از 317 شد 630
الان شده 850
تنها کارمون شده بریم 5 تا بگیریم بزاریم
5 بسته تموم شد قیمت هر ماه عوض میشه و بی کیفیت تر میشه جنس
جوان ایرانی😥
هعیییی🚶♀️
😐😐😐😐
آره متاسفانه
ما ۱/۱۰۰ میخریم مولفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.