۹ پاسخ

کیانم تو ماشین منو به مرز تشنج میرسونه بسکه میخاد از درو دیوار بالا بره

بچه منم تو ماشین مرده و زندمو میاره جلو چشام خیلی کم پیش میاد آروم بشینه

بچه من توی ماشین فقط لج میاره

نه عزیزم والا پسر منم تو ماشین نمیمونه همش از سر و کولم بالا میره دستی دیگه نمیمونه برام تازه تو شکمم همش لگد میزنه
خدا خودش بهمون صبر بده😪

بنظرم خودتم بشین عقب ماشین براشون آهنگ بزار دست بزن گرچه من همش جلومیشینم یادوتاشون میگیرم بغلم یایکی بابلشون یکی من ولی برای دوباره پشت میشینم رفته بودیم پیکنیک راه یکی دوساعته مجبورشدم پشت بشینم تابتونم تمرکز کنم جاده بیرون وباسرعت نمیشه بچه بدم باباش

دختر منم یک دقیقه اروم نمیگیره

هناس که لالا فقط🙊😂

دوقلو های منم تو ماشین اصلا نمیخوابن خیلی اذیت میکنن

اون یکی بچت کووو

سوال های مرتبط

مامان نامی مامان نامی ۱۰ ماهگی