۳ پاسخ

یک قاشق غذاخوری ارد برنج
نصف فنجان اب
نبات سفید اندازه نخود(درصورتیکه بخواین شیرین بشه)
وقتی قوام اومد
از روی حرارت بردارین
شیرخودتون یا شیرخشک اندازه ۳۰ سیسی بهش اضافه کنید بدید نوش جان کنه نینی
اگر بعدا تست گرفتید میتونید پودر بادام یا گردو و همچنین خرما هم بهش اضافه کنید
از ۶ ماهگی به بعد موز هم میتونید اضافه کنید یا میوه هایی که دوست دارید و تست شده

من یک قاشق کوچولو آرد برنج میریزم و یه لیوان آب می‌زارم اینقدر رو شعله بمونه که غلیظ بشه غلیظ که شد یمقدار کره میزنم بهش می‌زارم سرد بشه وقتیم سرد شد اگر خیلی زیاد غلیظ و سفت بود یکم از شیر خودم قاطیش میکنم که بچه راحت بخوره چون هنوز کوچیکه سفت باشه اذیت میشه

۱۲۰ سی سی اب جوشیده سرد شده رو با دو‌پیمونه ارد برنج خوب مخلوط کن بعد با شعله خیلی کم اروم اروم هم بزن تا خودشو بگیره ..اگه خیلی غلیظ ظد میتونی برای رقیق کردنش از شیر خشک یا شیر خودتون استفاده کنید

سوال های مرتبط