فرنی عزیزم
صرفا به خاطر سادگی، هضم راحت و کمحساسیت بودن دادم ن اینکه تنها راه درست برای شروع غذای کمکی باشه😊
من دخترم دو روز بیشتر فرنی نخورد بعدش پوره میوه و هویج و سیب زمینی میدادم
لعاب برنج
خوش خوراکه و سنگین نیست
پوره کدوحلوایی امروز شروع کردم به امیدخدا
فرنی رقیق
فرنی رقیق
پوره موز طبق تشخیص متخصص
دختر من شیر مادر میخوره و از سه ماهگی صورتش دونه های ریز مثل اگزما زد و متوجه شدم که حساسیت داره با توجه به غذاهایی که خودم میخوردم بدنش واکنش میداد
بخاطر همین دکترش گفت با فرنی رقیق شروع کن بعد حریره بادام که به بادامم واکنش داد بعد از یک هفته پوره ها رو شروع کردم با هویج و کدو اوکی بود به سیب زمینی واکنش داد
بعد هم برای اینکه بدنش به سوپ خوردن عادت کنه بعد از دو هفته فرنی ش رو ترکیب آرد برنج و آب گوشت درست کردم و پوره اش رو با آب گوشت رقیق کردم و بعد سوپ ساده و بعد آیتم ها دارن به سوپ اضافه میشن
چون یه کم مستعد یبوست هست روغن زیتون هم به غذاش اضافه میکنم
با فرنی نزدیک تره مزش به نظرمبه شیر یا شیری خشک که میخوره هویج خیلی دوره و امکان داره واکنشنشون بده
پوره هویج... چون دیده بودم میگن با سبزیجات میوه ها شروع کنین نه یا آرد
فرنی رقیق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.