خط دومپر رنگ تر یا کاملا باید همرنگ خط کنترل باشه.این ماه اوج LH نداشتی یعنی احتمالن تخمک آزاد نکردی ولی تخمک گذاریت همون حدودای ۱۴ هست
سلام ب نظرم بعد از اتمام پریودیت اگه منظمه اقدام کن کیت نزار استرس ادم و بیشتر میکنه
من با کیت پسردار شدم
این ماه احتمالا نداشتی اگه هم بوده روز ۱۴سیکلت بوده که اونم فکر نکنم
میرفتی سونو بهت میگفت روز ۱۳سیکلت
تخمک گذاری شده روزای 12 و13 و14 دوخط پر رنگ بوده بعدش کمرنگ شد یعنی آزاد شده
سیکلم ۲۷روزس
هنوز آزاد نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.