سلام خانما دکتر میگه بچم زردی داره آزمایش دادم کس می‌دونه. جوابش چیع

تصویر
۳ پاسخ

زردیش ۸هست که بستری نمیکنن یا قطره میده بهت یا دستگاه میده دوسه روز خونه استفاده کنی

عزیزم مهتابی بگیر، توی خونه بذارش زیر مهتابی.
بچه رو اسیر و بستری توی بیمارستان نکن

آره عزیزم تو این آزمایش مقدار بیلی روبین باید ۱/۲ باشه ۸ به بالائه
ولی نگران نباش ببر یا قطره میدن یا دستگاه میذارن

سوال های مرتبط