۸ پاسخ

زود سوراخ کردی ، میزاشتی یکم بزرگ شه چه عجله ای بود طفلی رو ، البته نظر شخصی منه ، برادرزاده ی من ۳ سالشه هنوز سوراخ نکردیم گذاشتیم هروقت خودش ذوق داشت و دلش خواست

خیلی پایین نزده؟

عزیزم یکم پایینه ها
بزار بسته بشه دوباره سوراخ کن

عزیزم مبارکه

خیلی پایین نیست🤔

مبارکه
ولی نظرم زیاد پایین نیست

عزیزم مبارکه چقد سواراخ کردن

با دستگاه زدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۱۲ ماهگی