۳ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

منم پسرمو به روش حلقه ختنه کردم و خیلی راضی بودم روز پنجم حلقه افتاد و بنظرم مراقبتایی که کردم بی تاثیر نبود . طبق دستور پزشکش ۲۴ ساعت اول اصلا نباید اب میزدیم اگرم مدفوع کرده باشه باید با دستمال مرطوب تمیز بشه از روز دوم روزی ۲ مرتبه با اب و شامپو بچه شستشو داده بشه (یعنی بنشونیش تو لگن یه خورده بمونه) بعدم با سشوار اروم خشکش کنی و پماد جنتامایسین بزنی و با یه سایز بزرگتر پوشکش کنی
همین کارا انجام بشه خیلی زود حلقه میفته و راحت میشین

هرروز چهار بار به مدت ۱۰دقیقه بزارش داخل آبگرم بشینه.بعدشم پمادشو بزن سریع خوب میشه

سوال های مرتبط