به نظرتون جنسیت نی نی چیه؟

18نوبت آنومالی دارم

تصویر
۴ پاسخ

بنظر منم پسره ان شاالله سالم باشه

دخترهه

پسره فک‌کنم ان‌شاءالله سالم و سلامت دنیا بیاد

دختر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان ایلماه و شاهان مامان ایلماه و شاهان ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هوژین مامان هوژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان روشا🌙 مامان روشا🌙 ۷ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙💙 ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان ملیناو مهرسانا مامان ملیناو مهرسانا ۶ ماهگی