قد۹۱ تو سن دختر من خوبه؟

۸ پاسخ

خوبه بد نيست

اره خیلی خوبه

ایستاده؟عالیه

ایستاده یا خوابیده؟

عالیه
دختر منم ۹۱
دکتر گفت قد بلند ماشالا ب خودم و باباش رفته

آره خوبه پسر منم تو این سن قدش همینقدر بود

ارههه

دختر من۸۵ بود🥺🥺😭😭خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته نهم بارداری
مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی