لوبیاسبز نفخ داره؟ چجوری نفخشو بگیرم؟

۳ پاسخ

من ابپز میکنم با ابغوره میخورم ولی اقدامم چند روز پیش درست کردم با نمک خوردم🥲

شما واسه هربار خوردن لوبیا رو بخار پز میکنی؟؟

میخوای یه آب ازش بگیر یعنی بجوشش

سوال های مرتبط