چرا گشنه میشم غذا میخورم باز همون دقیقه ضعف میکنم

۷ پاسخ

منم کلا این جوری شدم مخصوصاً سه ماهگی به بعد اصلا انگار سیر نمیشم

وای من الان چند هفته اینطوری هستم خیلی اذیت میشیم

منم دقیقا اینجوری بودم
فک میکردم قندم داره میفته

احتمالا نی نی پسر نیست؟

طبیعیه

آره گلم خیلیا همینطور میشن،سعی کن از قند های مصنوعی دوری کنی مثلا نون پنیر بخور یا چند تا خرما

منم حتما باید یه چیز شیرین بخورم وگرنه ضعف میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری