منم کلا این جوری شدم مخصوصاً سه ماهگی به بعد اصلا انگار سیر نمیشم
وای من الان چند هفته اینطوری هستم خیلی اذیت میشیم
منم دقیقا اینجوری بودم
فک میکردم قندم داره میفته
احتمالا نی نی پسر نیست؟
طبیعیه
آره گلم خیلیا همینطور میشن،سعی کن از قند های مصنوعی دوری کنی مثلا نون پنیر بخور یا چند تا خرما
منم حتما باید یه چیز شیرین بخورم وگرنه ضعف میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.