خانومای یزدی برای ختنه کجا ببرم خوبه ؟

۳ پاسخ

دکتر عمویی ساختمان ابادیس
میگن خوبه

هر جا میبری بهم بگو که منم ببرم

منم میخوام ببرم
از اطرافیان که پرسیدم گفتن درمانگاه سینا
درمانگاه آل علی ختنه میکنن حالا نمیدونم کحا ببرم

سوال های مرتبط

مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی