۶ پاسخ

سلام عزیزم بعدش شور بخور که شکمت آب میاره
دوغ گزینه خوبیه

تقریبا ۲۰ روز بعد پریود اول خوب می شی ولی پریود اول برا من خیلی درد داشت

خیارشور بخور

من چون تخمک زیاد داشتم وبه شدت تخمدانم بزرگ شده بود ۳روز قبلش دکتر گفت شروع کنم پروتئین زیاد بخورم به من گفته بود روزی ۲۰تا سفیده بخورم البته ۳۲تا تخمک داشتم

سفیده تخم مرغ هم میگن خوبه

بعدش که اومدی خونه چیزای شور بخور

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان...🌛 مامان...🌛 قصد بارداری