من رفتم ۳۰بود همه کار کردم 😂😂تا خوده الان هیچ اتفاقی هم نیافتاده خداروشکر سرویکس ۳۰ک اوکیه زیر ۳۰خطر داره
من امروز رفتم ۳۳بودم،،انومالی ۳۶ بود😑😑
۱هفته من یک ماه از خونه بیرون نرفتم😂😂😂دخترمپاش شکسته نمیتونم برم دوباره از ماه ۳تا ۵دوماهمهیچجا نرفتمتوجا بودم چون جفتمپاین بود ایشالا بری سونو دیگه خطری نباشه
من از انومالی 32بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.