۴ پاسخ

من رفتم ۳۰بود همه کار کردم 😂😂تا خوده الان هیچ اتفاقی هم نیافتاده خداروشکر سرویکس ۳۰ک اوکیه زیر ۳۰خطر داره

من امروز رفتم ۳۳بودم،،انومالی ۳۶ بود😑😑

۱هفته من یک ماه از خونه بیرون نرفتم😂😂😂دخترم‌پاش شکسته نمیتونم برم دوباره از ماه ۳تا ۵دوماهم‌هیچ‌جا نرفتم‌تو‌جا بودم چون جفتم‌پاین بود ایشالا بری سونو دیگه خطری نباشه

من از انومالی 32بوده

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری