من هم انتی هم انومالی ۳۲بود شب درمیون شیاف مصرف میکنم تحرکمم دقیقا مثل قبل بارداریمه حتی الان واسه نینی لباس هم میدوزم بیرون هم میرم
خونه نشستن و استرس از همه بدتره
وا ۳۰ که خوبه
منم سرویکسم ۳۰ هستش تازه جفتمم تقریباً سر راهیه یکسره بیرونم😅😅
من ۶ماهه ازخونه بیرون نرفتم فقط واسه دکتر رفتن یعنی دارم دبوونه میشم
برای من تو هفته ۳۳
۲۸بود
دکتر گفت برای سنت خوبه ولی شیاف داد.
بخدا من نقاشی کردم خونه رو دهنم سرویس شد مثل کوزت مهمون دارم همش
مادرشوهرمم ک زمین گیره بهش میرسم
اصلا ی وضی😔
منم ۳۰بودم دکتر گفت خوبه از ۲۵ پایین ترباشه بده🤔
من ۲۸ هستدکترم گفت خوبه اصلا بهش فکرنکن🫤
خب برای چی هیجااا نمیری !! سرویکست خوووبه منم همین بود تو انومالی بعد از اونم نمیدونم تغییری کرده یا نه
مگه ۳۰بده؟؟
من سر بچه قبلیم ۳۰بود دکتر ک استراحت نداد
فک کنم زیر ۳۰بده الکی تو خونه نشین
الان دیگه هفتت بالاست سخت نگیر خیلی هم خوبه برو بگرد فقط اگه پله داری آروم آروم حرکت کن ، ببین وقتی هفته میره بالا طول سرویکس هه ی میاد پایین این طبیعیه
مگه خونتون پله داره؟
من هم ان تی هم انومالی 32بود،از اول بارداری تا الان یکسره سرپا و بیرونم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.