۴ پاسخ

وا
مال منم ۳۰ بود ی دخترم بغلمه
ی همش دارم ت خونه تمیز کاری میکنم

برای دخترمم ۳۰ بود ک کارا عیدمم کردم رابطه داشتم الانم دارم و.......

۳۰میلی خوبه که
من ۲۳هست پساری دارم .هر دو هفته یکبار چهار ساعت راه دارم تا برسم دکترم نگران نباش برو

اره بابا ۳۰ مطلق نمیخواد که !

برو اگه پله ندارن اشکالی نداره فقط وسطش دراز بکش یکم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری