وا
مال منم ۳۰ بود ی دخترم بغلمه
ی همش دارم ت خونه تمیز کاری میکنم
برای دخترمم ۳۰ بود ک کارا عیدمم کردم رابطه داشتم الانم دارم و.......
۳۰میلی خوبه که
من ۲۳هست پساری دارم .هر دو هفته یکبار چهار ساعت راه دارم تا برسم دکترم نگران نباش برو
اره بابا ۳۰ مطلق نمیخواد که !
برو اگه پله ندارن اشکالی نداره فقط وسطش دراز بکش یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.