سرویکسم ۳۰ هست دکترم میگه خوبه ولی یکم نگرانم من

۴ پاسخ

عزیزم خیلی خیلی رعایت کن چون لب مرزی. بیشتر تایم روز رو دراز بکش. اصلا خم و راست نشو، حتما از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کن، تا واقعا مجبور نشدی پله بالا و پایین نرو، وسیله سنگین به هیچ وجه جابه جا نکن، حتما در روز ۸ لیوان آب رو بخور، و سعی کن نزدیکی خیلی کم و اروم داشته باشید با همسرتون.
اگه رعایت کنی ایشالا همین سرویکس رو حفظ میکنی.

سعی کن بیشتر استراحت کنی

من ۳۴ بودم آنومالی دکترم خیلی بهم گفت ک حواسم باشه تا پایین نیاد.شماهم مراقبت کن

مواظب باش دیگ .زیاد تحرک اینا نکن بهتر میشه ایشالا

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری