۱۳ پاسخ

کاش یه دکمه واشت میزدی میرفتی 10روز بعد زایمان

آخ مادر قربون بودنت برم پسر قشنگم ..
این عکس رو دیدم اشک تو چشام جمع شد ❤️
الهی هممون بارمون رو صحیح و سالم و به موقع زمین بزاریم 🥹

منم سرویکسم تو انومالی ۳۲ بود
دکترم گفت نگران نباش خوبه، منم هیچ محدودیتی نذاشتم همش هم بیرون بودم
خودتو نگران نکن ۳۲ خوبه

عه سرویکس منم آنومالی ۳۲ بود اصلا رعایت نمیکنم خیلی نگرانم

سلام‌من هفته ۱۵ بارداري هستم هفته چندم باید آنومالی رو بدم

خانم های عزیزم من امروز رفتم سنوانتی گفت جفت اقدامی وسرویکس ۳۱یعنی خطر داره

چه عکس جذابی

تازه از سی هفته استرست شروع میشه😁

منم آنومالی ۳۲ بودم الکی نگران نباش هیچی نمیشه

۳۲ ک خوبه چرا الکی نگرانی به خودت راه میدی

والا من انتی ۳۲ یود بد اصلا ن استراحت داشتم رابطه داشتم ارضا عم میشدم آنومالی رفتم سیروکسم شده بود ۳۵

نگران نباش فقط رعایت کن،منم انونالی ۳۴ بودم امروز رفتم شده بودم ۳۲

اگ دکمه بود من میخواستم مستقیم بپرم هفته ۳۸

سوال های مرتبط