۶ پاسخ

زیر ۳۰‌نیاز به استراحت و مراقبت داره
رابطه نداشته باشی
پله بالا پایین نکنی
دسشویی فرنگی برو
زیاد سرپا نباش
در کل استراحتت بیشتر از کار کردنت باشه

بنظرم دکترتو عوض کن

😐😐من۲۶بودم پساری گزاشتم

من ۲۹بود پنچشنبه سرکلاژ کردم

منم ۱۹هفته ۲۸با استراحت نسبی نداشتن رابطه ۲۲هفته شد۳۴روی چندبارم پامو گذاشتم رو به دیوار منم بهم نه شیاف داد نه دارو با رعایت خودش بالا رفت

منم طول سرویکسم ۲۸/۲۹ بود بهم شیاف داد هنوزم استفاده میکنم بهتر بود بده حالا ک نداد استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری