حساس نباش من از اول طول سرویکسم 32 بود بعد شد 30 دیگه چک نکردم همه کار میکنم بیرونم میرم پله هم زیاد بالا پایین میکنم هیچی نشد
والا منم سرویکسم ۳۰ بوده انومالی بچه ۹کیلویی دائم بعلمه همه جا میرمهمه کار میکنم
شما الان دیگه هفته ات بالاس مراعات بکن اما نه در حد افسردگی خوش ب حالت سی رو رد کردی راحت شدی 💖
معمولا این هفته ها بررسی نمیکنن
من 33 هقته رفتم سونو اصلا چک نکرد طول سرویکس
از دکترت یا ماما بپرس اگر مشکلی نبود برو بیرون حداقل با ماشین دور بزن
با احتیاط میتونی بری بیرون. من چی بگم ک تازه نصف راهو رفتم. سرکلاژ و روزای طولانی... خونه موندن... بازم الهی شکر. میگذره این روزام
واسه هفته شما ۳۰ خوبه که
عزیزم چرا خب نمیری بیرون؟
منم سرویکسم همینه ولی هم میرم بیرون هم بازار گردی و ..
ماها دیگه هفته امن هستیم این سرویکس برا این هفته عالیع و خطری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.