۲۰ روزگیش بردم پیش اصغر علیزاده
اونموقع نزدیک ۲ تومن شد با داروها و پمادش
عالی بود
دوستمم بادبرین برده هفته قبل ۴.۵ هزینش شده میگفت بچم کل تایم ختنه رو گریه کرده ولی بیرون که اومدن میگه یه نفر ناراضی اونجا بوده بخاطر چسبندگی خیلی ترسیده فعلا هنوز حلقه بچش نیفتاده
پیش اصغر علیزاده بردم ۲۵۰۰ بچه اونجا خیلی گریه کرد ولی بعدش اروم بود یه هفتس ختنه کردم اذیتی نداشت بعدش
پسر اولمو شریفی بردم تو فارابی عالللی بود نه اونجا گریه کرد پسرم نه خونمون ولی الان ایران تیست نمیدونم کی میاد
عجله نکن ، بذار رشد کنه ، نسل جدیدیا همه زود ختنه میکنند رشد نمیکنه
بادبرین برده بودم اون موقع ۲ تومن شد ولی راضی نبودم چسبندگی داره یبارم بردم باز کرده
دکتر بادبرین ۳تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.