دختر من یکسال و۹ماه بود ک کاملا از پوشک گرفتم واصلا خطا هم نداد
ب حرف دیگران اصلا گوش نده هرچه دیر تر بگیری بهتره ، اول کلیپ های مخصوص دستشویی رو براش بذار همین طور ک مای بی بی داره گاهی ببرش دسشویی جیش کنه با محیطش آشنا بشه ینی اول آمادش کن از هر لحاظ بعد ولی عجله نکن ک بگی از مای بی بی بگیرم راحت یشم
اگ کمتر از ۲ ساله هنوز نگیر از پوشک زوده من پسرمو ۲سال۴ماه گرفتم و واقعا اذیت شدم و مث چی پشیمون بودم پسرمنم وقتی مای بی بی داشت به دسشویی علاقه نشون میداد وقتی ما میرفتیم دسشویی اونم میگفت منم میام گاهی تو دسشویی جیش و پی پی میکرد ولی بعد پوشک گرفتن اصلا همکاری نمیکرد نمیگفت و من خودم میبردم الان بیشتر از یکساله از مای بی بی گرفتم تازه تازه یکم بهتر شده اونم جیشش و تا لحظه ی آخر نگه میداره بعد میره گاهی ی کوچولو میکنه تو شورتش اگ عقل الان و داشتم تو ۳سالگی یا بعد ۳ از مای بی بی میگرفتم
چن سالشه
خودش مبگه شاید امادگیشو داشته باشه چند روز امتحان کن ببین میگه یا ن
یکسال و هفت ماه خیلی زوده تست کن برای چند ساعت ببین همکاری میکنه یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.