۶ پاسخ

دختر من یکسال و۹ماه بود ک کاملا از پوشک گرفتم واصلا خطا هم نداد

ب حرف دیگران اصلا گوش نده هرچه دیر تر بگیری بهتره ، اول کلیپ های مخصوص دستشویی رو براش بذار همین طور ک مای بی بی داره گاهی ببرش دسشویی جیش کنه با محیطش آشنا بشه ینی اول آمادش کن از هر لحاظ بعد ولی عجله نکن ک بگی از مای بی بی بگیرم راحت یشم

اگ کمتر از ۲ ساله هنوز نگیر از پوشک زوده من پسرمو ۲سال۴ماه گرفتم و واقعا اذیت شدم و مث چی پشیمون بودم پسرمنم وقتی مای بی بی داشت به دسشویی علاقه نشون میداد وقتی ما میرفتیم دسشویی اونم میگفت منم میام گاهی تو دسشویی جیش و پی پی میکرد ولی بعد پوشک گرفتن اصلا همکاری نمی‌کرد نمی‌گفت و من خودم می‌بردم الان بیشتر از یکساله از مای بی بی گرفتم تازه تازه یکم بهتر شده اونم جیشش و تا لحظه ی آخر نگه میداره بعد میره گاهی ی کوچولو میکنه تو شورتش اگ عقل الان و داشتم تو ۳سالگی یا بعد ۳ از مای بی بی میگرفتم

چن سالشه

خودش مبگه شاید امادگیشو داشته باشه چند روز امتحان کن ببین میگه یا ن

یکسال و هفت ماه خیلی زوده تست کن برای چند ساعت ببین همکاری می‌کنه یا ن

سوال های مرتبط