۱۱ پاسخ

من از خستگی گریه نمیکنم از این شرایط زندگی که هر روز همه چیز داره گرونتر میشه و چیزایی که حقمونه داشته باشیم داره محال میشه گریم میگیره

نه نه

نه بقیه رو پاره میکنم😑😑🤣😔😔🤣

نه 🙄
خیلییییی سخت گریم میاد،واسه خستگی و‌کار که اصلا، کل شبانه روز شاید چهار ساعت بخوابم.

من قبلا ارهه خیلی پیش میومد انقدر که دیگه الانا گریه نمیکنم با اینکه شدت فشاری که رومه خیلی زیااااددتر از قبله اون موقع فقط خونه و بچه و شوهر بود الان دانشجو هم هستم درسامم خیلی سنگینن و دچار فروپاشی میشم با اینکه دوست دارم گریه کنم اما میگن گاهی فشار به حدی میرسه که از گریه کردنم رد میشه من الان اونطوری شدم ولی از فشار و استرس یهو حس میکنم معدمو می‌خوام بیارم بالا لعنت به این حس

بله صدرصد

نه پیش نیومده

غر میزنم بیشتر بعدش مثل دیوانه شرشر اشک میریزم

بله بله بله

نه تاحالا نشده هر وقت خسته شدی کار نکن

بعله
گاهی شده

سوال های مرتبط