خانوما میتونم تخم شربتی و خاکشیر بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

من چهارماه دارم خاکشیر دم میکنم ناشتا میخورم برا یبوستم اونم یک قاشق مشکلی هم ندارم پرسیدم گفتن نه عیبی نداره بخور ولی تخم شربتی نخور ضرر داره

الان خوب نیس

عزیزم خاکشیر میتونی بخوری ولی تخم شربتی ضرر داره برات دهانه رحمت نرم میکنه خطرناکه

خاکشیر من شنیدم دهانه رحما نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی