۴ پاسخ

برو دندون پزشکی نامه از دکتر زنان بگیر برودرستش کن

میخک نزن اصلا دندونای دیگتونو خراب میکنه
استامینوفن ساده میشه خورد من دیگه انقد درد داشتم گفت میشه یکبار شیاف دیکلوفناک بزارم ولی شما حتما با دکتر مشورت کنین

توی هفته شما میتونی بری دندانپزشکی و کارتونو انجام بدین

عصاره میخک از عطاری بگیر یه قطره بزن روش بعد چند دقیقه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری