منم دخترم خیلی بی اشتها ست ولی وزنگیریش خوبه تا حالا چکاپ هم نبردمش هیچی نمیخوره تازگی اینجوری شده دکتر بردمش گفت یک و نیم سیسی بهش قطره آهن بدم قطره آهنش رو هم خودش فروفورت نوشت من قبلا بهش لیپوزوفر میدادم خلاصه الان دارم بهش یک و نیم سیسی میدم ولی دکترش گفت اگر تو خواب سرش عرق میکنه بهش یک و نیم سیسی بدم دختر منم شیر خودمو میخوره شیر مادر از این لحاظ خوب نیست که بچه آهن بدنش تامین نمیشه شیر خشک ها از همون اول آهن دارن
نگران نباش عزیزم منم دخترم اینطوری بود کم اشتها کم وزن موهای کم پشت اما بردم دکتر ازمایش نوشت اونم گفت کمخونی داره براش اهن تجویزکرد روزی ۳سیسی ومولتی زینگ و یه بسته پودر برای افزایش قد ورشد استخوان براش نوشت خداروشکر از وقتی اونا رو میخوره هم یکم قدش خوب شده موهاش پرپشت شده واشتهاشم بهترشده
شمام سرساعت همون دارووقطره هارو بهش بده سعی کن غذاهای مقوی براش درست کنی زود خوب میشه
علائمی داشت؟؟؟
ببین داداش من درحدی کم خونی شدیدداشت تالاسمی که موهای سرش حالت سکه ای ریخته بودبادارواوکی شدنیازبه بستری نبود
ازمایش داده بودی؟
بستری براچی
چرا بستری شه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.