۵ پاسخ

برو بیمارستان مخصوص کودکان هم دکتر داره هم میتونی چکاب کامل همونجا انجام. بدی همشم.تا هفت سالگی رایگانه

من بردم اهن و تیرویید و قند و ویتامین دی و اینا فقط خون شد ۱۷۰۰

۴ ماه پیش ۲ و خورده ای

دوهفته پیش شدحدودا ۳/۷۰۰
البته من خودم خواستم چکاپ کامل بنویسه

۱۳۰۰شد این ماه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان قلب خونه 🫶🩵 مامان قلب خونه 🫶🩵 ۲ سالگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی