۹ پاسخ

بهترین کار رو کردی مهم اینکه به خودتون خوش گذشته از همه مهمتر دخترت کلی ذوق کرده
برات مهم نباشه که خانواده خودت و خانواده شوهرت ناراحت شن چیزیم گفتن بگو دوس داشتم این دفعه سه نفری بگیرم تموم

تولدش مبارک عزیزم
منم از این بعد جشن تولد و مناسب ها رو تصمیم گرفتم فقط خودمو شوهرم و بچه هامون باشیم کسی رو دعوت نکنم حوصله مهمون و اینا دیگه ندارم 😂

خیلی هم خوب. با این خرج‌ها دیگه فکر میکنم یه مهمونی کوچیک و خونوادگی حداقل پنج تومن تا هفت تومن خرج برمیداره
تولدش مبارکتون باشه 🌹♥️

چه عجیبه مادرشوهرت
اون وقت با دست درست نکنی با چی درست کنی

مبارکه عزیزم

دختر منم ۳۱ خردادیه ولی ۲هفته پیش گرفتسم

عه منم ۳۱خردادم😻
تولدش مبارک عزیزم

عکس اتلیه ای خواستی بگو

#گیر. داد

سوال های مرتبط