خانما سونو آخری که خیلی مهمه برا چند هفته اس؟

۷ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم دیگه میزارم ۳۷ یا ۳۷ میرم

اخرش دیگ ۳۶ برای وزن و سفالیک بودنشه

عزیزم یه سنو هسته برا روتین سه ماه اخر که از 28 هفته به بعد باید بری من 29 هفته رفتم سنو رشد بود ولی اخرین سنو نیسته این سنو که بری دکتر بهت میگه سنو بعدی رو می بری

۳۵ هفته و دوروز که شدمم میرم

من ۳۶ هفته دکترم گفته برم

من امروز یه دونه دادم. اخریشه دیگه

ک سونو وزن هست 34یا۳۵

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری