من ۳۲ هفته رفتم دیگه میزارم ۳۷ یا ۳۷ میرم
اخرش دیگ ۳۶ برای وزن و سفالیک بودنشه
عزیزم یه سنو هسته برا روتین سه ماه اخر که از 28 هفته به بعد باید بری من 29 هفته رفتم سنو رشد بود ولی اخرین سنو نیسته این سنو که بری دکتر بهت میگه سنو بعدی رو می بری
۳۵ هفته و دوروز که شدمم میرم
من ۳۶ هفته دکترم گفته برم
من امروز یه دونه دادم. اخریشه دیگه
ک سونو وزن هست 34یا۳۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.