۵ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم دیگه جوابشو ک بردم نشون ماما توی بهداشت دادم گفت همه چیزش خوبه گفتم بازم سونو هست ک برم گفت ن دیگه سونو نداری

بهتره ۳۷یا۳۸ بری

من ۳۳هفته رفتم

چرا هرکسی ی چیز میگه؟! بهداشت ب من گفته ۳۲ تا ۳۴ هفته میتونم برم. نمیدونم برم یا ن! احساس میکنم زوده

37هفته

سوال های مرتبط

مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد