خانما بنظرتون شیشه شیر پیرکس بگیرم یا شیشه؟

۱ پاسخ

پیرکس بع بنظرم خوب نیست یه وقت از دستت 'میوفته میشکنه تازه سنگین هم هست

سوال های مرتبط