شیشه شیر پیرکس بگیرم یا طلقی؟

۷ پاسخ

پیرکس سنگینه میوفته رو صورت بچه . بعدشم بچه نمیتونه بلندش کنه شیر بخوره. اونت بگیر هیچیش نمیشه

طلقی پیرکس میشکنه خطر هم داره برای بچه هم سنگینه دست خودتم بخوای بگیری دستت اذیت میشه

من پیرکس خریدم
چون طلقی گفت هر۶ماه باید عوض بشه مواد مضر هم داره

پیرکس نگیر سنگین زودم میشکنه

پیرکس باید خیلی با احتیاط جا به جاش کنی یا بشوریش
بعد شیشه شیرم سنگینه آبجوشم که بریزی گرفتنش خیلی سخت میشه تا بچه بخوره دست مادرم خسته میشه واسه استفاده دائم ممکنه بخوره تو صورت بچه
در کل پیرکس قشنگه ولی احتیاط و دردسرش زیاده میتونی اونت داشته باشی در کنارش یه پیرکس هم داشته باشی واسه وقتایی که دوست داری استفاده کنی

اخه ابجوش نمیشه مستقیم بریزی توشون خراب میشه. باید اول بریزی تو لیوان سرد کنی.

پیرکس

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی