یه دکتر زنان میگفت بعد ۳۴ هفته بچه به دنیا بیاد مشکلی اصلا نداریم
دکتر من بهم گفت از ۳۳هفته اگه بچه بدنیا بیاد دستگاه نمیره
نه مشکل طول سرویکس ندارم
اگه ترس انقباض داری ب دکترت بگو ایزوکسوپرین بده بهت من دارم میخورم
میرههه
میترسم یهو انقباض میگیرم
من دیدم یکی نوشته بود تو 33هفته و 5روز زایمان کرده بچه دستگاه نرفته ولی خیلی کوچولو بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.