تو هفته من کسی زایمان کرده بچه دستگاه نره

۷ پاسخ

یه دکتر زنان میگفت بعد ۳۴ هفته بچه به دنیا بیاد مشکلی اصلا نداریم

دکتر من بهم گفت از ۳۳هفته اگه بچه بدنیا بیاد دستگاه نمیره

نه مشکل طول سرویکس ندارم

اگه ترس انقباض داری ب دکترت بگو ایزوکسوپرین بده بهت من دارم میخورم

میرههه

میترسم یهو انقباض میگیرم

من دیدم یکی نوشته بود تو 33هفته و 5روز زایمان کرده بچه دستگاه نرفته ولی خیلی کوچولو بوده

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد