۵ پاسخ

من توش نبات میکنم با خرما

من ک ی دوتا حپه قند میریزم توش تا خوشمزه شه حداقل

خوب نباید شیرین باشه درسته

نباید شیرین باشه

یکم خرما بزن البته اگه حساسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی