خانما قیمت تب سنج چنده میدونید ایا؟

۴ پاسخ

من۵۷۰۰گرفتم

من ۲ گرفتم‌مارکشو نمیدونم اما تستش کردم‌خوب بود

تب سنج خوب بخر معمولا ۳ب بالا

من از باسلام لیزری سفارش دادم چند روز پیش با ارسال شد500

سوال های مرتبط

مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان فندق🩷❤️💜 مامان فندق🩷❤️💜 ۴ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی