کدئین میتونم بخورم ۳ ماهه باردارم؟؟

۷ پاسخ

نه، استامینوفن ساده

ن اصلا نخور

نه اصلا

استامینوفن ساده ۳۲۵

منم سرما خوردنی حال نداشتنی یدونه ساده میخورم

نه فقط استامینوفن ساده بخور کدین اصلا نخور دکتر به من گفت میخری قرص نگا کن کدین نباشه

نه نخور اصلا هیچ قرصی همش عوارض داره

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری