پسرم یه هفته هست اعتصاب غذا کرده 😔
هرچی میخوره عوق میزنه بالا میاره
نمیدونم چرا اینجوریه
نوش جونش عزیزم
نی نی ما اعتصاب کرده بره دندونش سخت غذا میخوره
غدای خودمونو میدم یکی دو قاشق بازور میخوره
نوش جونش
مامان یه سوال کوچولو 👀💛
نینیتون چی میخوره که هم خوشمزه باشه هم مقوی؟ 🤔🍲
من توی کانالم کلی ایده غذای سالم و خوشگل برای کوچولوها میذارم 😍
از پوره و سوپ گرفته تا میانوعدههایی که بچهها عاشقش میشن 👶🏻✨
🎁 یه هدیه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان، بر اساس سن و شرایط نینیت 😍👌🏻
اگه خواستی یاد بگیری چی بدی که بچهت هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕
بیا اینجا:
@ninifoodartam
یا بهم پیام بده:
@Atena_0422
منم نهار گل پسرم عدس پلو😍
شوید پلو با ماست و سیب زمینی سرخ شده
نوش جونش 🥰 نمیدونم چرا پسر من غذا های این شکلی نمیخوره 😥
فقط سرلاک و فرنی و نون ماست اینجور چیزا رو میخوره
کتلت مرغ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.