۸ پاسخ

زود نیست بهداشت به من گفت بزن اهمیت ندادم

قرص ۳۲۵میتونی نصف کنی بدی

سلام قطره کمه عزیزم باید شربت بدی یا بروفن یا شربت استامینوفن؛ باید زودتر تهیه میکردی واکسنش سنگینه تا دو سه روز تب شدید و درد داره باید مراقب باشی حتما تبشو کنترل کن

شربت استامینوفن پاراکید بده بهش منم دخترم فردا میخاد بزنه.سخته تب میکنه یانه؟

چقدر زود زدین واکسن شو

چقدر زود

شربت باید بدی

قطره برای ۶ سال مگه اثر داره

سوال های مرتبط