۳ پاسخ

من دخترم رفلاکس داره قطره بهداشت بهش نمیساخت بالا میاورد بعد خوردنش
ای ان دی گرفتم خیلی خوبه اصلا تشدید نمیکنه رفلاکسو

عزیزم قطره اد ویواکیدز بر پایه اب هست

کلا قطره آ د روغنیه
بعضیا غلظتشون بیشتره
ای ان دی فکر میکنم برای رفلاکسی ها باشه
من دکتر برا بچم نوشته میخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی