نوک سینه ندارم ک بچه شیربخوره ازم چکارکننننم؟؟؟؟

۶ پاسخ

رابط سینه بگیر

وای من اینقد نگرانم اصلا سینم نوک نداره

ماه آخر که میری حموم سرسینه رو بمال و سعی کن بکشی بیرون که نوک سینه درست بشه من بچه اولم اصلا نوک در نیاوردم

منم نداشتم بچه مکید اومد بیرون نوکش

منم سربچه اولم نداشتم چن روز اول شیردهی سخت بود ولی بعد درست میشه

منم نوک سینم بد بود رابط سینه گرفتم بااون میگیره

سوال های مرتبط