منم بعضی موقع اینجوریم البته وقتی دستشوییمو یکه کم نگه میدارم
منم دستشویم یکم نگه دارم بعد برم تو راه چند قطره میریزه اصلا دست خودمم نیست قبلا اینجوری نبودم بخاطر بارداری فک کنم
بله همچین حالتی طبیعی ولی تند تند برو سرویس ک فشار کمتر باشه منم اینجوری بودم
اره گاهی اتفاق میفته برای من دو سه روز اینجوری میشم درست میشه باز بعد یه مدت ....
اره همه ۳۰ به بعد همینن فشار روی مثانه ست
تجربه نکردم ولی میگن نشتی ممکنه از کیسه اب باشه خدای نکرده حتما برو دکتر چک بشی
منم همینم
اره عزیزم فشار روی مثانه اته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.