من طبیعی هستم ولی دکترم همچین چیزی نگفته بهم
برا من نداد
من برا اینکه سر بارداری قبلیم میخواستم دکترم برا زایمانم بیاد بالا سرم برگه گرفتم بعد روز زایمان که درد داشتم رفتم مطب معاینه گفت برو بیمارستان ، رفتم بستری شدم بعد که دیگه نزدیک زایمانم بود به دکتر اطلاع دادن اومد بالا سرم برا زایمان و بخیه
طبیعی ای که بخواد با معاینه تحریکی ب زور بچه رو دنیا بیاره اره وگر نه اگر بخوای فیزیولوژیک باشه ک روز مشخص نداره هر موقع درد گرفت باید بری دیگه
بله.
بعضی بیمارستان ها اره
ولی تو شهر ما نیاز نیست
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.