سلام مامانا،واکسن ۶ماهگی چطور هست ؟سنگین هست یا نه؟
من هر بار بعد از واکسن میشورمش، مشکلی هم پیش نیومده خداروشکر. نهایتش اینه اون قسمت واکسنو کامل خشک میکنی با دستمال تمیز
آره بابا منم امروز زدم میشورم،خود بهداشت هم گفت بشور
اره مشکلی نداره بشور
نه عزیزم نشور امروز با دستمال تمیزش کن تا ۲۴ساعت نباید آب بخوره به پاش
اره بابا بشور فقط زود بشور زیاد اب نخوره پاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.